سوالات متداول خریداران

1- اگر مشکلی در دریافت محصول ( دانلود ) وجود داشت چه اقداماتی انجام دهیم ؟
چنانچه پس از دانلود محصول مشکلی در بازگشایی یا استفاده داشتید لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

 

2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب کاربران کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

3- راهنمای جامع محصولات شامل چه مواردی می شود ؟

در صورتی که برای حل مواردی مانند : دانلود فونت های مورد نیاز، نصب فونت های مورد نیاز، رفع مشکل تایپ فارسی و جدا شدن حروف، تبدیل تصاویر eps و ai به psd، استفاده از تصاویر eps و ai در فتوشاپ نیاز به راهنمایی دارید لینک راهنمای جامع محصولات را مطالعه نمایید.

 

4- آیا پس از خرید محصولات، حق مالکیت محصول به کاربران داده می شود ؟
خیر، انواع محصولات ایزی دیزاین، تنها جهت مصارف شخصی خریدار می باشد و هیچگونه حق مالکیتی نسبت به طرح خریداری شده شامل حال خریدار نمی باشد و انتشار این محصولات به هر طریقی ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

5- پس از اینکه یک محصول را خریداری کنیم، چه مدت به لینک دانلود آن محصول دسترسی خواهیم داشت ؟
دسترسی به محصولات رایگان برحسب دانلود برابر 5 مرتبه و براساس بازه زمانی برابر 30 روز می باشد.

دسترسی به محصولات غیر رایگان برحسب دانلود برابر 10 مرتبه و براساس بازه زمانی برابر 60 روز می باشد.

 

6- تیکتینگ چیست؟
تیکتینگ یک سامانه ارسال و دریافت پیام است که خریداران از طریق آن می‌توانند با فروشندگان و واحد پشتیبانی ایزی دیزاین در ارتباط باشند. در قسمت پنل کاربران و در تب « سامانه پشتیبانی » می‌توانید به واحد مورد نظر تیکت ارسال کنید.

 

سوالات متداول فروشندگان

1- چرا ایزی دیزاین را برای عرضه محصولات خود انتخاب نماییم ؟

ایزی دیزای، علاوه بر تبلیفات گسترده در بستر اینترنت با انتشار خودکار محصولات شما در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، لینکدن، فیسبوک، توییتر، تامبلر، ردیت و پینترست و فرصتی استثنایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که خدمات خود را به تعداد زیادی از کاربران، و به شکلی مناسب معرفی نموده و فروش بیشتری داشته باشید.

 

2- آیا سایت ایزی دیزاین دارای مجوز ها و نمادهای مرتبط می باشد ؟

بله؛ ایزی دیزاین برندی شناخته شده و بعنوان یکی از سایت های پیشرو در زمینه گرافیک در ایران فعالیت میکند و از جمله فروشگاه هایی می باشد که هویت آن بصورت حقیقی و حقوقی ثبت شده و دارای درگاه پرداخت آنلاین، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و دارای نماد ساماندهی وزارت ارشاد میباشد.

 

3- چگونه فروش محصولات خود را افزایش دهیم ؟

ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، استفاده از عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی مناسب در محصول عرضه شده و همچنین انتخاب تصویر پیشنمایش خوب نیز نقش بسیار مؤثری خواهد داشت.

 

4- کمیسیون فروش چگونه حساب می شود ؟

در حالت عادی کمیسیون فروشنده به ازای هر فروش محصول 75٪ مبلغ فروش می باشد که با رعایت مواردی همچون : ارائه طرح های کاربردی و خلاقانه و رعایت استاندارد های ایزی دیزاین این سهم تا 85٪ افزایش می باید.

 

5- چگونه در ایزی دیزاین فروشنده شویم ؟

در صورتی که تا کنون در ایزی دیزاین عضو نشدید از طریق صفحه حساب کاربری می توانید با انتخاب من فروشنده هستم و تکمیل اطلاعات کاربری، به عنوان طراح گرافیکی عضو شوید.

 

همچنین می توانید پاسخ سایر سوالات خود را در سامانه پشتیبانی ایزی دیزاین دریافت کنید.

ایزی دیزاین
899 کاربر
کاربران عضو شده در ایزی دیزاین
ایزی دیزاین
727 آموزش رایگان
مقالات منتشر شده در حوزه گرافیک
ایزی دیزاین 30 دیدگاه
نظرات ثبت شده توسط کاربران
ایزی دیزاین 278 محصول حرفه ای
محصولات منتشر شده در ایزی دیزاین