سوالات متداول

صفحه اصلی » سوالات متداول

سوالات متداول خریداران

1- اگر مشکلی در دریافت محصول ( دانلود ) وجود داشت چه اقداماتی انجام دهیم ؟
چنانچه پس از دانلود محصول مشکلی در بازگشایی یا استفاده داشتید لطفا مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا از نرم افزارهای دیگری برای بازگشایی فایل های فشرده استفاده کنید.
  • چنانچه مشکل از سمت شما نبود و به نظرتان رسید که اشکال از سمت محصول دانلودی میباشد، لطفا از طریق سامانه پشتیبانی ایزی دیزاین اقدام به ثبت تیکت نمایید تا توسط کارشناسان بررسی شود و مشکل پیش آمده مرتفع گردد.

 

2- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب کاربران کم شده باشد ؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

3- آیا پس از خرید محصولات، حق مالکیت محصول به کاربران داده می شود ؟
خیر، انواع محصولات ایزی دیزاین، تنها جهت مصارف شخصی خریدار می باشد و هیچگونه حق مالکیتی نسبت به طرح خریداری شده شامل حال خریدار نمی باشد و انتشار این محصولات به هر طریقی ممنوع بوده و پیگرد قانونی خواهد داشت.

 

4- پس از اینکه یک محصول را خریداری کنیم، چه مدت به لینک دانلود آن محصول دسترسی خواهیم داشت ؟
دسترسی به محصولات رایگان برحسب دانلود برابر 5 مرتبه و براساس بازه زمانی برابر 30 روز می باشد.

دسترسی به محصولات غیر رایگان برحسب دانلود برابر 10 مرتبه و براساس بازه زمانی برابر 60 روز می باشد.

 

5- تیکتینگ چیست؟
تیکتینگ یک سامانه ارسال و دریافت پیام است که خریداران از طریق آن می‌توانند با واحد پشتیبانی ایزی دیزاین در ارتباط باشند. در قسمت پنل کاربران و در تب « سامانه پشتیبانی » می‌توانید به واحد مورد نظر تیکت ارسال کنید.

 

سوالات متداول فروشندگان

1- چرا ایزی دیزاین را برای عرضه محصولات خود انتخاب نماییم ؟

ایزی دیزاین، علاوه بر تبلیفات گسترده در بستر اینترنت با انتشار خودکار محصولات شما در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام، لینکدن، فیسبوک، توییتر، تامبلر، ردیت و پینترست و فرصتی استثنایی را در اختیار شما قرار می‌دهد که خدمات خود را به تعداد زیادی از کاربران، و به شکلی مناسب معرفی نموده و فروش بیشتری داشته باشید.

 

2- آیا سایت ایزی دیزاین دارای مجوز ها و نمادهای مرتبط می باشد ؟

بله؛ ایزی دیزاین برندی شناخته شده و بعنوان یکی از سایت های پیشرو در زمینه گرافیک در ایران فعالیت میکند و از جمله فروشگاه هایی می باشد که هویت آن بصورت حقیقی و حقوقی ثبت شده و دارای درگاه پرداخت آنلاین، دارای نماد اعتماد الکترونیکی و دارای نماد ساماندهی وزارت ارشاد میباشد.

 

3- چگونه فروش محصولات خود را افزایش دهیم ؟

ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، استفاده از عنوان، توضیحات و کلمات کلیدی مناسب در محصول عرضه شده و همچنین انتخاب تصویر پیشنمایش خوب نیز نقش بسیار مؤثری خواهد داشت.

 

4- کمیسیون فروش چگونه حساب می شود ؟

در حالت عادی کمیسیون فروشنده به ازای هر فروش محصول 75٪ مبلغ فروش می باشد که با رعایت مواردی همچون : ارائه طرح های کاربردی و خلاقانه و رعایت استاندارد های ایزی دیزاین این سهم تا 85٪ افزایش می باید.

 

5- چگونه در ایزی دیزاین فروشنده شویم ؟

در صورتی که تا کنون در ایزی دیزاین عضو نشدید از طریق صفحه حساب کاربری می توانید با انتخاب من فروشنده هستم و تکمیل اطلاعات کاربری، به عنوان طراح گرافیکی عضو شوید.

 

همچنین می توانید پاسخ سایر سوالات خود را در سامانه پشتیبانی ایزی دیزاین دریافت کنید.