آموزش پیشرفته متریال ها در تری دی مکس ⭐️

یکی از راه های شبیه سازی نور در دنیای واقعی استفاده از رندرینگ فیزیکی یا PBR استفاده کنیم؛ رندرینگ فیزیکی نسب به سنتی با هزینه و زمان کمتری انجام می شود. این دوره آموزشی به تکنیک های PBR Shading در سه بعدی سازی فیزیکال متریال ها مانند سنگ، شیشه و فلز تمرکز دارد. مدرس شما در این آموزش به تنظیمات و اصول کار با تری دی مکس برای ساخت و استفاده از متریال ها در سطح پیشرفته می پردازد.

 

پیشنمایش : Lynda – 3ds Max: Advanced Materials

 

 

مشاهده محصولات زیر نیز پیشنهاد میشود :

۱- آموزش نورپردازی خارجی در تری دی مکس و ویری

ارسال دیدگاه
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “آموزش پیشرفته متریال ها در تری دی مکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *